sobota, 6. december 2008

Pismo g. Dedku Mrazu

Dragi g. Dedek Mraz,

Pišem ti že vrsto let in se nikoli me nisi razočaral. Upam, da me boš tudi to leto razveselil z majhno pozornostjo.

Letos sem bila pridna punca in sem dala vse od sebe. Pa vendar sem ostala brez. Brez ljubezni. Pa tako malo je potrebujem. Čisto malo, samo toliko, da me nekdo objame in vem, da me ima rad, pa čeprav mi tega ne pove.

Zato sem se odločila, da ti napišem pismo, kaj si letos želim, da bi padlo dol po dimniku.

Želim si:

- nekoga, ki me spoštuje in razume, tako kot tudi teorijo relativnosti;
- nekoga, ki bo hotel le mene in ne bom imela občutka, da sem zamenljiva v vsakem trenutku; ženske pač potrebujemo ta mukotrpni občutek varnosti;
- nekoga, ki bo hotel imeti dva psa; pa vendar dveh že ne sme imeti, samo želeti si jih mora, enega namreč pripeljem jaz, mogoče pa si kdaj omislim še drugega;
- nekoga, ki bo razumel, kaj pomeni ljubiti;
- nekoga, ki razume enačbo razmerje±ljubezen±sex;
- nekoga, ki me razume

Torej, prosim ne misli, da sem zahtevna. Namreč, vse kar si želim je, da bi me nekdo imel preprosto rad.

1 komentar:

Aleks Vran pravi ...

Se podpišem pod tvoje pismo :)

Sicer, kot si kot moški, želim popolnoma drugačne stvari, si pa zato želim, da bi vedno znal izpolniti točke, ki si jih ti napisala.

Najslabše se človek počuti takrat, ko nekoga razočara. Sploh si pa vsi moški želimo le, da bi priklicali nasmeh na obraz svojih deklet.